Często zadawane pytania
Jak zrobić zakupy w sklepie Planowaki.pl?
- Zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji, ale możesz się zarejstrować jeżeli chcesz mieć dostęp do histrorii swoich zamówień i dokonywać kolejnych zamówień bez wypełniania formularza.
- Jeśli chcesz się zarejestrować wypełnij formularz (prawy górny róg strony). Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na podany wcześniej adres. W mailu wyślemy też link aktywujący Twoje konto w sklepie. Należy kliknąć na ten link. Teraz możesz się już zalogować do sklepu podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
- Wybierz towa, kliknij link "włóż do koszyka" lub ikonę koszyka. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów powtarzaj te czynności.
- Kiedy uznasz, że umieściłeś w koszyku wszystkie produkty jakie chcesz zamówić, kliknij zakładkę "Koszyk" u góry strony i podaj ilość sztuk każdego z wybranych artykułów. Możesz też usunąć towary z których chcesz zrezygnować.
- Teraz kliknij "przelicz koszyk", a potem "złóż zamówienie".
- Zaznacz formę przesyłki (pocztowa lub kurierska).
- Wybierz sposób płatności: płatność za pobraniem, przelew dowolny (wpłata na poczcie lub z dowolnego banku), lub płatność online obsługiwane przez DotPay lub Przelewy24. Opcja Przelewy24 umożliwia zapłatę kartą kredytową a także automatyczne płatności przelewami z banków:
- Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
- mBank (mTransfer)
- Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
- Bank BPH (Przelew z BPH)
- Bank ING
- KredytBank
- InvestBank
- Lukas Bank
- Bank Pekao S.A.
- Bank BGŻ
- Bank Millenium
- PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
- MultiBank (MultiTransfer)
- Bank Ochrony Środowiska
- Citibank
- Bank Nordea (Płać z Nordea)
- Deutsche Bank
- Fortis Bank
- Alior Bank
- Polbank
- Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu pod unikalnym numerem. Jeśli podczas wybierania formy płatności wybrałeś opcję "przelew dowolny" - otrzymasz także dokładne dane do przelewu: nazwę i adres firmy oraz naszego konta w mBanku.
- Kolejnym krokiem jest wysłanie pieniędzy na nasze konto (jeśli wybrałeś przelew dowolny podczas składania zamówienia).
- Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenie kierowane jest do realizacji - w tym momencie zmienia się status zamówienia, który możesz monitorować na każdym etapie realizacji po uprzednim zalogowaniu się do serwisu.
- Towar zamówiony z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest wysyłany w dniu zamówienia lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od złożenia zamówienia.
- Towar zamówiony z opcją przedpłaty jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od daty wpłaty.
- W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość mailowa, która informuje o tym fakcie. W tym momencie status zamówienia w sklepie zmienia się na ZREALIZOWANE.
- Czas dostawy zależy od formy transportu wybranej podczas składania zamówienia.
Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?
Tak. System logowania, powiadamiania o zakupach i potwierdzania oraz weryfikacja i formy płatności gwarantują bezpieczeństwo. Strona posiada certyfikat SSL. Sklep jest prowadzony legalnie przez firmę Brooklyn z siedzibą we Włodzimierzowie, ul. Zielona 1, 97-330 Sulejów. Dane podawane podczas rejestracji oraz dane do wysyłki nie są przekazywane osobom/firmom trzecim.
Jaki jest termin i koszt dostawy?
Zamówienia o wartości powyżej 350 zł wysyłamy GRATIS
WYSYŁKA DO PACZKOMATU INPOST: 8,99 zł (ta opcja jest dostępna dla wybranych produktów ponieważ nie wszystkie paczki mieszczą się do Paczkomatu)
Kurier INPOST: przy wpłacie na konto: 21 zł, za pobraniem: 25zł
CZAS REALIZACJI: wysyłka 1-2 dni roboczych (najczęściej 1 dzień) + czas dostawy 1-2 dni robocze (najczęściej 1 dzień).
Wysyłamy towar za granicę po wcześniejszych ustaleniach drogą e-mail (cena przesyłki zależna jest od kraju przeznaczenia).
Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem- co zrobić?
Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru jeśli jest niezgodny z zamówieniem (został wysłany inny niż zamówiony rozmiar lub wzór). W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dokumentem niezbędnym w przypadku reklamacji jest rachunek lub faktura. Niezgodny z zamówieniem towar jest wymieniany na prawidłowy. Koszty odesłania niezgodnego towaru i wysyłki właściwego pokryawa Sprzedający.
Czy produkty są zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas transportu?
Przesyłki są bardzo starannie pakowane i zabezpieczane przed uszkodzeniem w czasie transportu.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności dostawcy protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia protokołu do siedziby Wykonawcy.